PowerTraining - Dvojdňová cesta do hlbín vašej duše


Ste nespokojná so svojím životom, neviete, akým smerom sa uberať, cítite prázdnotu vo vzťahoch, máte nutkavý pocit niečo zmeniť, ale neviete čo? Každý si rieši svoje starosti vlastným spôsobom. Niekto na problémy zabudne počas 14-hodinovej práce, niekto si vybíja komplexy ohováraním, iný sa vykričí na kolegu alebo doma vyplakáva hektolitre sĺz do vankúša. Tieto riešenia azda pomáhajú, no sú iba chvíľkové. Čo však, ak sú starosti dlhodobé? Azda sa z vás nestane neurotická hysterická workoholička, ktorá vo svojich pár hodinách voľna srdcervúco plače v perinách. Mám pre vás riešenie! PowerTraining.


Keď mi kamarátka pred dvoma rokmi celá nadšená rozprávala, že v rámci dvojdňového tréningu spoznala samu seba viac ako za predošlých dvadsať rokov, prekonávala svoje hranice emocionálne, mentálne aj fyzické, úprimne som jej to priala, no závidela zároveň. Videla som v jej očiach šťastie, radosť z vecí, ktoré túži dokázať, a odhodlanie ísť si za cieľom. Dva roky mi to, o čom rozprávala, vŕtalo v hlave, ale stále som podvedome hľadala výhovorky a nenašla si ani jeden deň pre seba, aby som sa prihlásila. Vyhovárala som sa dlho, až pred nedávnom som si povedala: „A DOSŤ!“ a konečne som sa na tento zážitok vybrala aj ja. To, čo som absolvovala, bola neuveriteľná skúsenosť, práca s mojím vedomím a pozitívnymi myšlienkami. Odrazu sa mi v hlave vyjasnilo. Už nemám žiadne mraky pochybností, ktoré som si celý život pestovala. Po strachu z budúcnosti sa zľahla zem a dokonca sa nebojím sebaisto kráčať vpred za svojimi cieľmi. Načo čakať, že nám to, po čom túžime, samo spadne do náručia? A dočkali by sme sa vôbec? Ak máte svoje sny a stále čakáte na príležitosť rozbehnúť sa za nimi, po tomto tréningu vám bude jasné, že niet dôvodu čakať dlhšie. PowerTraining je mimoriadne intenzívny a obohacujúci zážitok, na ktorý nezabudnete. Nečakajte nejaký seminár, bežný kurz či školenie, kde sedíte bez pohnutia počúvajúc nudnú prednášku a myšlienkami ste aj tak niekde inde. PowerTraining je niečo úplne iné, ako sme všetci zvyknutí. Je to tréning, na ktorom precítite svoje vlastné zážitky a sama sa rozhodnete, čo z nich si vezmete do života. Počas intenzívnej práce zážitkovou metódou prídete na to, ako prelomiť ľady, ako si uvedomiť v sebe dobré veci a ako sa zbaviť zlozvykov a blokov, ktoré vás brzdia. Za dva dni v sebe pocítite spokojnosť a sebavedomie, po akých ste vždy túžili. Vaše sebavedomie narastie, vaše vnútro sa zregeneruje a bude vám za to vďačné. Zistíte, že si dokážete vytvoriť vlastné ciele a ísť si za nimi, že viete vybudovať tím a spoluprácu aj s ľuďmi, s ktorými by ste si to dnes ani nevedeli predstaviť. Naučíte sa povzbudzovať sama seba a počúvať, úprimne sa tešiť z úspechov. Zistíte, na čom vám vlastne v živote záleží, zbavíte sa jaziev na duši, psychických prekážok a prekonáte svoje falošné predstavy o hraniciach vlastných možností. No neznie to senzačne? Znie! A dokonca to aj senzačné JE! Z dôvodu zachovania dôvernosti, čo sa na tréningu deje, a neprezradenia použitých techník, nebudem rozpisovať priebeh diania. No prezradím aspoň moje pocity zachytené počas dňa s niekoľkohodinovými rozstupmi:

Po prvých 2 hodinách – Cítim očakávanie, no aj zvedavosť. Mám úplne otvorenú myseľ. Som tu, lebo to potrebujem, teraz je ten správny čas.

Po 8 hodinách – Cítim šťastie, ale aj zmiešané pocity, je veľa ľudí v mojom najbližšom okolí, ktorí by PowerTraining potrebovali absolvovať tiež.

Po 14 hodinách – Som nabudená a unavená zároveň, cítim sa slobodná, som súčasťou tímu a dojatá, čo som tu dnes videla. Som zvedavá, čo prinesie zajtrajšok.

Na druhý deň – Úžasné, mám slzy na krajíčku, pokorila som pár ťažkých prekážok, ľudia sa mi menia pred očami, všetci napredujeme, sme skvelí jednotlivci aj tím. Teším sa.

Tento tréning je určený mužom aj ženám, mladším aj starším. Spolu so mnou boli na tréningu podnikatelia, lekári, právnici, študenti, ľudia rezervovaní, nervózni, kamarátski, ľudia s fantáziou. Každý z nás však prišiel s nádejou v kútiku duše, že budeme žiť plnším životom a nielen život nezmyselne prežívať. A mali sme pravdu! Čo môžete týmto zážitkom získať vy? Zameriate sa na svoje sny, presne si definujete vlastné ciele, získate dôveru k sebe i k ostatným. Zvýšite svoju sebadôveru i dôveru k okoliu, zlepšíte si svoje súkromné i pracovné vzťahy a nájdete nové rozmery vášho partnerského vzťahu. Prehĺbite si vzťahy v rodine, pocítite odvahu a ľahkosť v rozhodovaní, nepodľahnete prvotným neúspechom a hneď sa nevzdáte. Naopak! Zameriate sa na vytúžený cieľ. A nezabudnime, dámy, na naše lepšie pracovné uplatnenie, silnejšie vedomie vlastnej hodnoty bez ohľadu na názory okolia, vyššie sebavedomie a uznanie. Ľudia spozorujú zmenu vo vašom správaní, začnete ich motivovať k lepším výsledkom a k odvahe ísť za svojimi snami. Vy sama prevezmete zodpovednosť za svoju situá­ciu, prestanete obviňovať ostaných za svoje chyby a vyhovárať sa, že nemôžete spraviť to či ono pre milión dôvodov. Počas týchto dvoch dní môžete čakať jedno príjemné prekvapenie za druhým. Ale to všetko nechávam na vás, aby ste našli v tréningu pre vás to dôležité, išli tam s „čistou“ hlavou, a najmä otvorená novým veciam a myšlienkam. Sama na záver tréningu dokážete nemožné. Keď budete chcieť, s túžbou a nadšením vykročíte za svojou víziou a nebudete pozerať dozadu ani dolu a ani na prekážky. Povznesiete sa nad názory okolia a skutočne pocítite, aké to bude, keď dosiahnete svoje ciele. Pokoríte všetky bloky a strach, ktoré vám bránia žiť život, aký si zaslúžite. Týmto vaša psychika zistí, že ste jedinečná, šikovná a silná žena, plná elánu, ktorá si hrdo ide za svojím cieľom. Tento unikátny tréning vznikol v USA. Nezúfajte však, nemusíte letieť až za oceán, aby ste ho zažili. Dva- či trikrát do roka PowerTraining vedie v češtine priamo jeho americký autor Jeremiah Wilson spolu s ďalšími trénermi zo Slovenska a Českej republiky. Po celom svete tento zážitok zakúsilo už tisíce ľudí. A možno budete poznať aj niektorých z takmer tristo absolventov zo Slovenska, ktorí na webové stránky píšu ešte nadšenejšie referencie ako ja. Týmto článkom som nerobila reklamu, ale chcela informovať o novej metóde zážitkového tréningu, ktorú som mala to šťastie absolvovať. Kontakty na tréning nájdete jednoducho na internete alebo vám ich poskytne redakcia na požiadanie. Takže, milé dámy, na záver vám posielam veľkú dávku optimizmu a psychickej sily s odporúčaním: Majte svoje ciele, bojujte za ne a buďte šťastná. Celý život máte pred sebou a záleží len na vás ako veľmi bude naplnený. Zoberte si z neho maximum, užívajte každý jeden deň na sto percent. Držím vám palce!

Autor: BROŇA POTAŠOVÁ

Comments

Anonymous said…
Ahoj Broňa, prezrel som si celý tvoj blog a musím povedať, že som milo prekvapený. :-)

Popular posts from this blog

Formy a metódy vzdelávania manažérov na Slovensku – názor manažérov na ich vzdelávanie

Brona Biela? - Who am I?

Tipy na úspešné firemné večierky bez ujmy na zdraví či strate kariéry